WYSYŁKA 1-2 DNI
DARMOWA DOSTAWAI ZWROT
Brak produktów w koszyku.
Marka
Styl
Pozostałe
Spis treści
I. Zamówienia
Zamówienia bez rejestracji
W HitObuwie.pl istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta poprzez:
W każdym przypadku dwóch ostatnich prosimy o podanie następujących danych:
Taka forma zamówienia zostanie zrealizowane standardowo, ale nie będzie możliwości korzystania z udogodnień konta klienta takich jak: śledzenie etapów realizacji zamówienia oraz wysyłki, przeglądanie historii zakupów, otrzymywanie newslettera (informacje o promocjach, konkursach, , nowościach, kodach rabatowych dla stałych klientów).
Czy zamówienie zostało złożone poprawnie?
Każda transakcja w HitObuwie.pl powoduje wysłanie potwierdzenia na podany przez klienta adres e-mail. Potwierdzenie zawiera:
W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem, prosimy o kontakt.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Sprawdzenie statutu zamówienia możliwe jest poprzez zalogowanie się na swoje konto. Znajdą tam Państwo numery wszystkich założonych zamówień, daty ich utworzenia, aktualny status, należność, wybraną formę wysyłki i płatności oraz etapy realizacji. Dodatkowo, na adres e-mail podany przy realizacji zamówienia otrzymasz wiadomości w dniu nadania zamówienia (nazwa przewoźnika oraz nr przesyłki). Status zamawianie mogą Państwo także sprawdzić poprzez kontakt z nami drogą mailową, telefonicznie bądź za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia).
Jaki jest termin zapłaty za towar?
Każde zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 7 dni liczone od momentu złożenia zamówienia. W przypadku przekroczenia tego terminu sklep Internetowy może odstąpić od umowy sprzedaży i anulować zamówienie. W przypadku płatności IMoje jeżeli wpłata nie została zrealizowana zamówienie jest anulowane automatycznie anulowane
Jak anulować zamówienie?
Podobnie jak w przypadku zmiany adresu dostawy mogą Państwo anulować zamówienie dopóki zamówienie nie zostało wysłane. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z HitObuwie.pl drogą mailową bądź też za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia). Anulowanie zamówienia jest również możliwe po przez link dezaktywacyjny, który jest dołączony do e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia.
Czy można otrzymać fakturę na zamówienie?
Do każdego zamówienia dołączamy dowód sprzedaży w postaci faktury.
II. Płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W HitObuwie.pl mają Państwo kilka możliwości zapłacenia za zamówienie:
1. Płatność za pobraniem
2. Tradycyjny przelew na konto
Adres firmy oraz nasze konta bankowe:
Artykuły Przemysłowe Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j. ul. Sienkiewicza 3 64-800 Chodzież
Raiffeisen Bank Polska S.A 68 1750 1019 0000 0000 2329 0359
3. Wpłata na rachunek bankowy firmy na Poczcie Polskiej
4. Płatnośc PayU
Darmowa usługa dla kupujących w Internecie. Pozwala na szybkie i bezpieczne transakcje on-line.
III. Dostawa
Termin wysyłki
Wysyłki realizowane są w dni robocze (poniedziałek - piątek). Większość zamówień mających zaksięgowaną wpłatę lub będących z opcją wysyłki za pobraniem zostają wysyłane jeszcze tego samego dnia!
Kiedy otrzymam przesyłkę?
Potwierdzone zamówienia realizowane są standardowo w ciągu 24-48 godzin. Poinformujemy Państwa o ewentualnych opóźnieniach w realizacji zamówienia, które mogą mieć miejsce w wyjątkowych sytuacjach.
Czy mogę zmienić sposób dostawy?
Dopóki zamówienie nie zostało wysłane, mogą Państwo zmienić adres dostawy. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z HitObuwie.pl drogą telefoniczną, mailową bądź też za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia).
Wysyłka zagraniczna
Jeśli życzą sobie Państwo dostawę na adres zagraniczny prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Odbiór osobisty
Decydując się na odbiór osobisty prosimy odebrać zamówiony towar (we wskazanym przez Państwa sklepie) w ciągu 3 dni od momentu uzyskania ze sklepu informacji, że towar jest gotowy do odbioru. Po tym terminie sklep może anulować zamówienie i sprzedać towar innemu klientowi. .
W przypadku chęci odebrania zamówienia w późniejszym terminie prosimy o kontakt.
IV. Zwroty, wymiana, reklamacja, gwarancja
Jaki jest termin wymiany lub zwrotu towaru?
Jeśli zakupiony towar jest niewłaściwy lub nie odpowiada oczekiwaniom można go zwrócić lub wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Instrukcja znajduje się tutaj: https://www.hitobuwie.pl/zwroty-i-wymiany
Proszę pamiętać, że wymagane jest dołączenie do paczka formularza zwrotu/wymiany.
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli chcą Państwo zareklamować produkt:
Artykuły Przemysłowe Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j. ul. Sienkiewicza 3 64-800 Chodzież NIP: 764-005-07-37
Informujemy, że reklamacji nie podlega:
Czy każdy produkt podlega gwarancji?
Towar oferowany w HitObuwie.pl to produkty fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta. W przypadku zakupu przez Klienta termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana. Aby zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji, muszą Państwo przedstawić dokument zakupu (np. paragon, fakturę).
V. Promocje
Jak otrzymać kod rabatowy?
Kody rabatowe umożliwiają obniżenie wartości zamówienia. Wyjątkowe kody rabatowe mogą Państwo otrzymać dzięki zapisaniu się do Newslettera. Nasi stali klienci będą regularnie otrzymywać unikatowe kody drogą mailową. Zachęcamy również do śledzenia HitObuwie.pl na Facebooku gdzie zamieszczane są informacje o aktualnych promocjach, dostępnych kodach, nowościach i trendach.
Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Kody rabatowe umożliwiają obniżenie wartości zamówienia.
Jakie są inne promocje?
Na HitObuwie.pl znajdą Państwo pełno atrakcyjnych promocji. Gorąco zachęcamy Państwa do polecenia naszego sklepu swoim znajomym dzięki czemu zarówno Państwo jak i Państwa przyjaciele otrzymają wyjątkowe rabaty .Śledząc HitObuwie.pl na Facebooku dowiedzą się Państwo o innych promocjach, wyjątkowych zniżkach, prezentach, gratisach, zestawach i wielu innych!
Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami.
VI. Moje konto
Jak mogę zalogować się na moje konto?
W celu zalogowania się na swoje konto w HitObuwie.pl prosimy kliknąć opcję „Zaloguj się” na samej górze strony a następnie podać swój adres e-mail oraz hasło konta.
Jakie są korzyści z założenia konta?
Posiadając własne konto na HitObuwie.pl zyskują Państwo:
Problemy z logowaniem się na konto
Najczęstszym powodem jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) bądź hasło do konta klienta. W innym przypadku prosimy skorzystać z funkcji: Zapomniałeś hasło? Kliknij tutaj (tu hiperłącze do odpowiedniej podstrony). Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na wskazany adres e-mail. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować - prosimy o kontakt.
Zmiana hasła i danych na koncie
Swoje Hasło mogą Państwo zmienić w każdej chwili. Należy zalogować się na Konto Klienta, następnie wybrać zakładkę: „TWOJE KONTO” oraz opcję „Zmień moje hasło”.
Tak samo każdej chwili mogą Państwo edytować swoje dane jak: imię i nazwisko, e-mail, telefon. Należy zalogować się na Konto Klienta, następnie wybrać zakładkę: Wyświetl lub zmień dane swojego konta.
VII. Wybór
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
W trosce o Państwa zadowolenie prosimy przed złożeniem zamówienia zapoznać się z instrukcja jak dobrać odpowiedni rozmiar (tu podlinkowanie do odpowiedniej zakładki z instrukcją jak dobrać rozmiar)
Jak jest mierzona cholewka w przypadku botków i kozaków?
W trosce o Państwa zadowolenie prosimy przed złożeniem zamówienia zapoznać się z instrukcja jak mierzona jest cholewka botków i kozaków (tu podlinkowanie do odpowiedniej zakładki z instrukcją jak dobrać rozmiar)
Biuro Obsługi Klienta
Formularz kontaktowy