Spis treści

I Zamówienia
  • Zamówienie bez rejestracji
  • Czy zamówienie zostało złożone poprawnie?
  • Jak sprawdzić status zamówienia?
  • Jaki jest termin zapłaty za towar?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Czy można otrzymać fakturę na zamówienie?
II Płatności
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Czy płatności online są bezpieczne?
  • Czy moge zmienić formę płatności?
III Dostawa
  • Termin wysylki
  • Kiedy otrzymam przesyłkę?
  • Czy mogę zmienić sposób dostawy?
  • Wysyłka zagraniczna
  • Odbiór osobisty
  • Śledzenie przesyłki
IV Zwroty, wymiany, reklamacja, gwarancja
  • Jaki jest termin wymiany lub zwrotu towaru?
  • Jak dokonać zwrotu lub wymiany towaru?
  • Jak zgłosić reklamację?
  • Czy każdy produkt podlega gwarancji?
V Promocje
  • Jak otrzymać kod rabatowy?
  • Jak skorzystać z kodu rabatowego?
  • Jakie są inne promocje
VI Moje konto
  • Jak mogę zalogować się na moje konto?
  • Jakie są korzyści z założenia konta?
  • Problemy z logowaniem się na konto
  • Zmiana hasła i danych na konto
VI Wybór
  • Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
  • Jak jest mierzona cholewka w przypadku botków i kozaków?

 

I. Zamówienia

Zamówienia bez rejestracji

W HitObuwie.pl istnieje możliwość złożenia zamówienia bez zakładania konta poprzez:

  • Zaznaczenie opcji „Zakupy bez rejestracji” w formularzu zamówienia,
  • telefonicznie 67-282-94-73 lub 668-819-233 (poniedziałek - piątek w godz. 10:00-18:00),
  • wysyłając wiadomość e-mail (sklep@hitobuwie.pl).

W każdym przypadku dwóch ostatnich prosimy o podanie następujących danych:

  • rodzaj produktu z oferty (symbol, kolor i rozmiar),
  • adres dostawy (nazwisko i imię, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon i adres e-mail),
  • preferowana formę płatności (przelew bankowy, za pobraniem),
  • preferowana formę dostawy (Poczta Polska, kurier, odbiór osobisty),

Taka forma zamówienia zostanie zrealizowane standardowo, ale nie będzie możliwości korzystania z udogodnień konta klienta takich jak: śledzenie etapów realizacji zamówienia oraz wysyłki, przeglądanie historii zakupów, otrzymywanie newslettera (informacje o promocjach, konkursach, , nowościach, kodach rabatowych dla stałych klientów).

Czy zamówienie zostało złożone poprawnie?

Każda transakcja w HitObuwie.pl powoduje wysłanie potwierdzenia na podany przez klienta adres e-mail. Potwierdzenie zawiera:

  • numer zamówienia,
  • Twoje dane adresowe,
  • wybrane produkty,
  • formę płatności i dostawy,
  • dane do przelewu (w przypadku wybrania opcji przedpłaty),

W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem, prosimy o kontakt.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Sprawdzenie statutu zamówienia możliwe jest poprzez zalogowanie się na swoje konto. Znajdą tam Państwo numery wszystkich założonych zamówień, daty ich utworzenia, aktualny status, należność, wybraną formę wysyłki i płatności oraz etapy realizacji. Dodatkowo, na adres e-mail podany przy realizacji zamówienia otrzymasz wiadomości w dniu nadania zamówienia (nazwa przewoźnika oraz nr przesyłki). Status zamawianie mogą Państwo także sprawdzić poprzez kontakt z nami drogą mailową, telefonicznie bądź za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia).

Jaki jest termin zapłaty za towar?

Każde zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 7 dni liczone od momentu złożenia zamówienia. W przypadku przekroczenia tego terminu sklep Internetowy może odstąpić od umowy sprzedaży i anulować zamówienie.

Jak anulować zamówienie?

Podobnie jak w przypadku zmiany adresu dostawy mogą Państwo anulować zamówienie dopóki zamówienie nie zostało wysłane. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z HitObuwie.pl drogą telefoniczną, mailową bądź też za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia). Anulowanie zamówienia jest również możliwe po przez link dezaktywacyjny, który jest dołączony do e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia.

Czy można otrzymać fakturę na zamówienie?

Do każdego zamówienia dołączamy dowód sprzedaży, w zależności od preferencji klienta będzie to oryginał faktury lub paragon. W celu otrzymania faktury należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wypełnić wszystkie wymagane pola do wystawienia faktury VAT: nazwę firmy, adres firmy oraz nr NIP.

 

II. Płatności

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W HitObuwie.pl mają Państwo kilka możliwości zapłacenia za zamówienie:

1. Płatność za pobraniem

  • Zapłata gotówką przy odbiorze u doręczyciela przesyłki,

2. Tradycyjny przelew na konto

Adres firmy oraz nasze konta bankowe:

    • Artykuły Przemysłowe
      Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j.
      
      ul. Sienkiewicza 3
      64-800 Chodzież
    • Konto bankowe (wpłaty w PLN):
Raiffeisen Bank Polska S.A   68 1750 1019 0000 0000 2329 0359

3. Wpłata na rachunek bankowy firmy na Poczcie Polskiej

    • Artykuły Przemysłowe
      Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j.
      
      ul. Sienkiewicza 3
      64-800 Chodzież
    • Konto bankowe (wpłaty w PLN):
Raiffeisen Bank Polska S.A   68 1750 1019 0000 0000 2329 0359

4. Płatnośc PayU

Darmowa usługa dla kupujących w Internecie. Pozwala na szybkie i bezpieczne transakcje on-line.

  • Szybki przelew elektronicznym obsługiwany przez system PayU. Lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia.
  • Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL. Docierają one do banku w sposób w pełni bezpieczny i nie są narażone na kradzież. Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa , a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi.

5. Płatnośc PayPal

PayPal to darmowy (dla kupujących), łatwy i bezpieczny system płatności internetowych. Ponieważ serwis PayPal czyni zakupy online szybszymi, bardziej komfortowymi i bezpiecznymi dla kupujących.

  • PayPal pomaga chronić informacje finansowe dzięki wiodącym w branży i odpornym na nadużycia mechanizmom. W przypadku używania systemu PayPal dane finansowe nigdy nie są udostępniane sprzedawcy — widzą oni tylko adres e-mail oraz wpisany adres dostawy,
  • Wszyscy sprzedawcy akceptujący płatności przez system PayPal muszą zostać zweryfikowani, co oznacza, że można być pewnym, że rzeczywiście są tymi, za kogo się podają.

 

III. Dostawa

Termin wysyłki

Wysyłki realizowane są w dni robocze (poniedziałek - piątek). Większość zamówień mających zaksięgowaną wpłatę lub będących z opcją wysyłki za pobraniem (potwierdzone do godz.12.00) zostają wysyłane jeszcze tego samego dnia!

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Potwierdzone zamówienia realizowane są standardowo w ciągu 24-48 godzin. Poinformujemy Państwa o ewentualnych opóźnieniach w realizacji zamówienia, które mogą mieć miejsce w wyjątkowych sytuacjach.

Czy mogę zmienić sposób dostawy?

Dopóki zamówienie nie zostało wysłane, mogą Państwo zmienić adres dostawy. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z HitObuwie.pl drogą telefoniczną, mailową bądź też za pomocą formularza kontaktowego(prosimy podać numer zamówienia).

Wysyłka zagraniczna

Jeśli życzą sobie Państwo dostawę na adres zagraniczny prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Odbiór osobisty

Decydując się na odbiór osobisty prosimy odebrać zamówiony towar (we wskazanym przez Państwa sklepie) w ciągu 7 dni od momentu uzyskania ze sklepu informacji, że towar jest gotowy do odbioru. Po tym terminie sklep może anulować zamówienie i sprzedać towar innemu klientowi. W takim przypadku zostaną również Państwo poinformowani telefonicznie lub drogą mailową.

W przypadku chęci odebrania zamówienia w późniejszym terminie prosimy o kontakt. Nasze sklepy gdzie mogą Państwo odebrać zamówienia:

  • Adres #1,
  • Adres #2,
  • Adres #3,
  • Adres #4,

Śledzenie przesyłki

Jeśli chcą Państwo sprawdzić status przesyłki prosimy wejść na wybraną z poniższych stron:

W odpowiednim miejscu prosimy wprowadzić numer przesyłki jaki otrzymali Państwo drogą mailową z informacją o nadaniu przesyłki.

 

IV. Zwroty, wymiana, reklamacja, gwarancja

Jaki jest termin wymiany lub zwrotu towaru?

Jeśli zakupiony towar jest niewłaściwy lub nie odpowiada oczekiwaniom można go wymienić w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Chcąc dokonać wymiany towaru prosimy Państwa wcześniej o kontakt.

Jeśli zakupiony towar jest niewłaściwy lub nie odpowiada oczekiwaniom można go zwrócić w terminie 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Za każdym razem gdy chcą Państwo zwrócić towar prosimy wcześniej o kontakt.

Jak dokonać zwrotu lub wymiany towaru?

Za każdym razem gdy chcą Państwo zwrócić bądź wymienić towar prosimy wcześniejszy o kontakt. Jest on możliwy drogą telefoniczną, mailową bądź za pomocą formularza zwrotu i wymiany (tu podlinkowanie do tego formularza).

Jak zgłosić reklamację?

Jeśli chcą Państwo zareklamować produkt:

  • Prosimy o kontakt z nami wraz z podesłaniem zgłoszenia reklamacyjnego. Powinno ono zawierać: dokładny opis wady, termin ujawnienia wady, imię i nazwisko Klienta, adres zwrotny, numer telefonu, adres mailowy Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu towaru. Reklamowany towar powinien być czysty.
  • Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na adres:
    Artykuły Przemysłowe
    Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j.
    ul. Sienkiewicza 3
    64-800 Chodzież
    NIP: 764-005-07-37
  • W ciągu 14 dni powiadomimy Państwa o decyzji w sprawie sposobu realizacji reklamacji.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji uszkodzony produkt zostanie naprawiony. Jeśli zaś naprawa nie będzie technicznie możliwa produkt zostanie wymieniony na nowy i odesłany na koszt HitObuwie.pl

Informujemy, że reklamacji nie podlega:

  • naturalne zużycie się obuwia oraz fleków,
  • odbarwienia i przebarwienia materiałów będące skutkiem przemoczenia i przepocenia,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, obicia, rozcięcia),
  • wygoda obuwia,
  • brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia,

Czy każdy produkt podlega gwarancji?

Towar oferowany w HitObuwie.pl to produkty fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta. W przypadku zakupu przez Klienta termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana. Aby zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji, muszą Państwo przedstawić dokument zakupu (np. paragon, fakturę).

 

V. Promocje

Jak otrzymać kod rabatowy?

Kody rabatowe umożliwiają obniżenie wartości zamówienia. Wyjątkowe kody rabatowe mogą Państwo otrzymać dzięki zapisaniu się do Newslettera. Nasi stali klienci będą regularnie otrzymywać unikatowe kody drogą mailową. Zachęcamy również do śledzenia HitObuwie.pl na Facebooku (tu podlinkowanie do http://www.facebook.com/hitobuwie )gdzie zamieszczane są informacje o aktualnych promocjach, dostępnych kodach, nowościach i trendach.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Kody rabatowe umożliwiają obniżenie wartości zamówienia.

  • Dodać towar do koszyka, który może być objęty zniżką z kodu rabatowego,
  • Wpisać kod rabatowy w odpowiednie w pole, następnie kliknij „Zastosuj”(patrz: obrazek poniżej),
  • Rabat zostanie naliczony automatycznie po wpisaniu poprawnego kodu rabatowego,
  • Następnie należy wprowadzić informację na temat sposobu dostawy zamówienia i zakończyć proces składania zamówień. Zamówienie jest złożone dopiero po otrzymaniu numeru zamówienia,

Jakie są inne promocje?

Na HitObuwie.pl znajdą Państwo pełno atrakcyjnych promocji. Gorąco zachęcamy Państwa do polecenia naszego sklepu swoim znajomym dzięki czemu zarówno Państwo jak i Państwa przyjaciele otrzymają wyjątkowe rabaty (tu hiperłącze do mechanizmu marketingu wirusowego). Śledząc HitObuwie.pl na Facebooku (tu podlinkowanie do http://www.facebook.com/hitobuwie ) dowiedzą się Państwo o innych promocjach, wyjątkowych zniżkach, prezentach, gratisach, zestawach i wielu innych!

 

VI. Moje konto

Jak mogę zalogować się na moje konto?

W celu zalogowania się na swoje konto w HitObuwie.pl prosimy kliknąć opcję „Zaloguj się” na samej górze strony a następnie podać swój adres e-mail oraz hasło konta.

Jakie są korzyści z założenia konta?

Posiadając własne konto na HitObuwie.pl zyskują Państwo:

  • Trwały koszyk na zakupy gdzie wszystkie dodane produkty są zapamiętane do momentu ich zamówienia lub ręcznego usunięcia,
  • Historia zamówień pozwalająca na przeglądanie wcześniej złożonych zamówień oraz śledzenie na jakim etapie realizacji znajduje się obecne zamówienia,
  • Newsletter regularnie informujący o aktualnych konkursach, promocjach, trendach, nowościach. Dla stałych klientów przekazywane są atrakcyjne kody rabatowe,

Problemy z logowaniem się na konto

Najczęstszym powodem jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) bądź hasło do konta klienta. W innym przypadku prosimy skorzystać z funkcji: Zapomniałeś hasło? Kliknij tutaj (tu hiperłącze do odpowiedniej podstrony). Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na wskazany adres e-mail. Jeśli mimo poprawnego hasła nie udało się zalogować - prosimy o kontakt.

Zmiana hasła i danych na koncie

Swoje Hasło mogą Państwo zmienić w każdej chwili. Należy zalogować się na Konto Klienta, następnie wybrać zakładkę: „TWOJE KONTO” oraz opcję „Zmień moje hasło”.

Tak samo każdej chwili mogą Państwo edytować swoje dane jak: imię i nazwisko, e-mail, telefon. Należy zalogować się na Konto Klienta, następnie wybrać zakładkę: Wyświetl lub zmień dane swojego konta.

 

VII. Wybór

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W trosce o Państwa zadowolenie prosimy przed złożeniem zamówienia zapoznać się z instrukcja jak dobrać odpowiedni rozmiar (tu podlinkowanie do odpowiedniej zakładki z instrukcją jak dobrać rozmiar)

Jak jest mierzona cholewka w przypadku botków i kozaków?

W trosce o Państwa zadowolenie prosimy przed złożeniem zamówienia zapoznać się z instrukcja jak mierzona jest cholewka botków i kozaków (tu podlinkowanie do odpowiedniej zakładki z instrukcją jak dobrać rozmiar)

Biuro Obsługi Klienta

Dane adresowe:
Artykuły Przemysłowe
Paweł Kulak, Piotr Kulak sp.j.

ul. Ofiar Gór Morzewskich 5
64-800 Chodzież
NIP: 764-005-07-37

Numer konta: 68 1750 1019 0000 0000 2329 0359
Nazwa banku: Raiffeisen Bank Polska S.A
Aby przyspieszyć realizację Państwa zamówienia prosimy o nie dokonanie przelewów na powyższy nr konta ale na indywidualnie wygenerowany nr konta przesłany w mailu po złożeniu zamówienia.
Dane kontaktowe:
Chętnie odpowiemy na państwa pytania
od poniedziałku do piątku od godziny
10:00 - 18:00, w soboty 10:00 - 13:00
Zamówienie możesz złożyć także przez telefon, dzwoniąc na powyższe numery telefonów

Formularz kontaktowy

To pole jest wymagane.