Obsługa klienta
1. PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI
Pobierz formularz zwrotu TUTAJ, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem.
2. ZWRACANY TOWAR
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie metki, jakimi został oznaczony. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 5 dni roboczych od momentu wystawienia faktury korygującej i jedynie na podany w formularzu numer konta.
Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za pośrednictwem Poczty Polską lub na kartę kredytową czy PayU
3. WYŚLIJ PACZKĘ
Paczkę wyślij na adres:
Artykuły Przemysłowe Paweł Kulak Piotr Kulak Sp.J.
64-800 Chodzież, ul Ofiar Gór Morzewskich 5
4. W PRZYPADKU WYMIANY
W celu wymiany należy złożyć całkowicie nowe zamówienie. W ten sposób towar ten zostanie automatycznie zarezerwowany. Opłacając nowe zamówienie przyspieszymy jego realizację.Jeżeli natomiast nie chcemy go opłacić to wtedy zamawiając prosimy o wybranie sposobu zapłaty jako „przelew” i go oczywiście nie dokonywać.
Nowe zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po otrzymaniu od Państwa paczki z butami na wymianę. Ewentualną różnicę w cenie prosimy przelać na konto podane w mailu potwierdzającym nowe zamówienie. W przypadku nadpłat różnicę wypłacimy na konto podane w formularzu zwrotu.
Jeżeli wymiana dotyczy takiego samego modelu tylko w innym rozmiarze proszę nie dopłacać różnicy, gdyż cena zostanie przez nas skorygowana podczas dokonywania wymiany.